Wszystko, co powinieneś wiedzieć o przedwczesnym wytrysku

Porno zdjęcia: Wszystko, co powinieneś wiedzieć o przedwczesnym wytrysku

Porno zdjęcia
Fajne laski nago

Co to jest przedwczesny wytrysk?

Wytrysk to uwolnienie nasienia z penisa podczas orgazmu. Kiedy wytrysk następuje szybciej niż ty lub twój partner byście chcieli, jest to tzw. Przedwczesny wytrysk (PE).

PE jest powszechny. Około jeden na trzech mężczyzn w wieku od 18 do 59 lat doświadcza w pewnym momencie PE.

PE jest również znany jako:

  • szybki wytrysk
  • przedwczesny punkt kulminacyjny
  • wczesny wytrysk

Czy przedwczesny wytrysk to rodzaj dysfunkcji seksualnych?

PE jest uważane za rodzaj dysfunkcji seksualnych . Dysfunkcja seksualna to jeden z kilku rodzajów problemów, które uniemożliwiają parze w pełni czerpanie radości z aktywności seksualnej.

PE to nie to samo, co zaburzenia erekcji (ED) . ED to niezdolność do osiągnięcia i utrzymania erekcji, która pozwala na satysfakcjonujące doznania seksualne. Jednak możesz doświadczyć PE wraz z ED.

Jakie są objawy przedwczesnego wytrysku?

Sporadyczne epizody PE zwykle nie są powodem do zmartwień. Możesz potrzebować leczenia, jeśli PE występuje często lub występuje przez dłuższy czas.

Głównym objawem PE jest regularna niezdolność do opóźnienia wytrysku przez ponad minutę po penetracji podczas stosunku. Szybki punkt kulminacyjny podczas masturbacji może również stanowić problem dla niektórych osób.

Jeśli czasami doświadczasz przedwczesnego wytrysku, a innym razem normalnego wytrysku, możesz zdiagnozować naturalny, zmienny wytrysk przedwczesny.

PE jest zwykle klasyfikowany jako trwający całe życie lub nabyty.

Przez całe życie (pierwotny) PE oznacza, że ​​miałeś to doświadczenie zawsze lub prawie zawsze od pierwszego doświadczenia seksualnego.

Nabyty (wtórny) PE oznacza, że ​​miałeś w życiu trwały wytrysk, ale rozwinąłeś PE.

Co powoduje przedwczesny wytrysk?

PE ma swoje psychologiczne lub emocjonalne elementy, ale są też inne czynniki, które się do niego przyczyniają.

Niektóre komponenty psychologiczne mogą być tymczasowe. Na przykład dana osoba mogła doświadczyć PE podczas wczesnych doświadczeń seksualnych, ale gdy dorastała i miała więcej spotkań seksualnych, nauczyła się strategii pomagających opóźnić wytrysk.

Podobnie, PE może stać się problemem, gdy osoba się starzeje i ma więcej problemów z utrzymaniem erekcji.

PE może być również spowodowany przez choroby podstawowe lub problemy ze zdrowiem psychicznym, w tym:

  • słaby obraz ciała lub słaba samoocena
  • depresja
  • historia wykorzystywania seksualnego jako sprawca, ofiara lub osoba, która przeżyła

Poczucie winy może również powodować pośpiech podczas spotkań seksualnych, co może prowadzić do PE.

Inne rzeczy, które mogą prowadzić do PE to:

  • martwienie się o zbyt wczesny wytrysk
  • lęk przed ograniczonymi doświadczeniami seksualnymi
  • problemy lub niezadowolenie z obecnego związku
  • naprężenie

Przyczyny fizyczne również mogą odgrywać ważną rolę w PE. Jeśli masz trudności z utrzymaniem erekcji z powodu zaburzeń erekcji, możesz przyspieszyć stosunek, aby zakończyć go przed utratą erekcji.

Nieprawidłowe poziomy niektórych hormonów, takich jak testosteron lub substancje chemiczne wytwarzane przez komórki nerwowe zwane neuroprzekaźnikami, mogą przyczyniać się do PE. Zapalenie prostaty lub cewki moczowej może również powodować liczne objawy, w tym PE i ED.

Kiedy szukać pomocy

Porozmawiaj z lekarzem, jeśli WF:

  • występuje lub wystąpiło wystarczająco dużo razy, aby spowodować problemy w związku
  • sprawia, że ​​czujesz się skrępowany
  • powstrzymuje cię przed nawiązywaniem intymnych relacji

Możesz zacząć od lekarza pierwszego kontaktu lub poszukać urologa. Urolog to lekarz specjalizujący się w zdrowiu układu moczowego i funkcjach seksualnych mężczyzn.

Podczas wizyty u lekarza przygotuj następujące informacje:

  • Jak długo jesteś aktywny seksualnie?
  • Kiedy PE stał się problemem?
  • Jak często występuje PE?
  • Ile czasu zajmuje zazwyczaj wytrysk podczas stosunku i podczas masturbacji?
  • Czy zażywasz narkotyki lub leki, które mogą wpływać na sprawność seksualną?
  • Czy miałeś spotkania seksualne, które obejmowały „normalny” wytrysk? Jeśli tak, to co różniło się od tych doświadczeń i czasów, kiedy PE był problemem?

Oprócz pracy z urologiem lub innym lekarzem możesz zalecić współpracę z lekarzem psychiatrycznym, który specjalizuje się w dysfunkcjach seksualnych .

Jak leczyć przedwczesny wytrysk

W niektórych przypadkach możesz wyleczyć PE z pewnymi zmianami w Twojej rutynie seksualnej.

Możesz zalecić masturbacja około godzinę przed stosunkiem, ponieważ może to pomóc w opóźnieniu wytrysku z partnerem.

Możesz także próbować tymczasowo całkowicie unikać współżycia i angażować się w inną aktywność seksualną i bawić się z partnerem. Może to pomóc złagodzić presję podczas stosunku.

Metody start-and-stop i squeeze

Dwie strategie, które Ty i Twój partner możecie zastosować, to metoda start-stop i metoda wyciskania.

Dzięki funkcji start-and-stop twój partner stymuluje twojego penisa, aż zbliżysz się do wytrysku. Następnie twój partner powinien przestać, dopóki nie poczujesz, że znowu masz kontrolę.

Poproś partnera, aby powtórzył to jeszcze dwa razy. Następnie podejmij czwartą próbę, pozwalając sobie na wytrysk.

Amerykański urologiczny Association zaleca próbuje to trzy razy w tygodniu, aż poczujesz, że jesteś w stanie lepiej kontrolować podczas wytrysku.

Dzięki metodzie ściskania twój partner stymuluje twojego penisa, aż będziesz bliski wytrysku. Następnie twój partner mocno ściska twojego penisa, aż twoja erekcja zacznie słabnąć. Powinno to pomóc ci lepiej uświadomić sobie doznanie tuż przed szczytem, ​​abyś mógł rozwinąć lepszą kontrolę i móc opóźnić wytrysk.

Strategie te mogą stać się skuteczne po kilku tygodniach i nie ma gwarancji, że same rozwiążą problem.

Ćwiczenia dna miednicy

Pomocne mogą być również pewne ćwiczenia mięśni. W szczególności możesz odnieść korzyści z ćwiczeń mięśni dna miednicy u mężczyzn.

Aby znaleźć mięśnie dna miednicy, skoncentruj się na zatrzymaniu oddawania moczu w środkowym strumieniu lub na użyciu niektórych mięśni, aby powstrzymać przepływ gazów. Kiedy już zrozumiesz, gdzie są mięśnie, możesz ćwiczyć ćwiczenia zwane manewrami Kegla . Możesz to zrobić stojąc, siedząc lub leżąc.

Aby wykonać manewry Kegla:

  1. Napnij mięśnie dna miednicy, licząc do trzech.
  2. Zrelaksuj się, licząc do trzech.
  3. Zrób to kilka razy z rzędu w ciągu dnia

Pracuj do trzech zestawów po 10 powtórzeń każdego dnia.

Podczas wykonywania ćwiczeń Kegla należy uważać, aby nie używać mięśni brzucha lub pośladków zamiast mięśni dna miednicy.

Trening mięśni może również zająć tygodnie lub miesiące, w zależności od tego, czy jest to podstawa twojego PE.

Zmniejszona wrażliwość

Pomocne może być również zmniejszenie wrażliwości penisa podczas stosunku.

Noszenie prezerwatywy może zmniejszyć Twoją wrażliwość na tyle, aby pomóc Ci utrzymać erekcję dłużej bez wytrysku.

Istnieją nawet prezerwatywy sprzedawane jako „kontrola punktu kulminacyjnego”. Te prezerwatywy zawierają odrętwiające leki, takie jak benzokaina, które pomagają nieco osłabić reakcje nerwowe twojego penisa.

Pomocne może być również nałożenie środków znieczulających bezpośrednio na penisa około 15 minut przed stosunkiem, ale najpierw omów swoje opcje z lekarzem.

Leki ED

Jeśli przyczyną jest zaburzenia erekcji, porozmawiaj z lekarzem o lekach na zaburzenia erekcji , takich jak tadalafil (Cialis) i sildenafil (Viagra). Mogą pomóc w utrzymaniu erekcji, co może prowadzić do opóźnionego wytrysku.

Te i inne leki na zaburzenia erekcji mogą czasami zacząć działać po godzinie. Uzyskanie odpowiedniej dawki również może wymagać pewnych prób i błędów, więc bądź chętny do współpracy z lekarzem przepisującym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

0
    0
    Twój koszyk
    Your cart is emptyPowrót do strony
    %d bloggers like this: